luni, 3 august 2009

Doi prieteni buni.



In urma cu vreo 2 saptamani  am fost profund incantat de vizita unui vechi prieten de undeva de pe langa Prut.Vizita se datorase in mare parte drumului sau in stil dute-vino pe la universitatile din Cluj-napoca.

M-a surprins placut si rapiditatea sa de a urca pe scara maritului IQ,stiindu-l de acum 2 ani si ceva in urma de la faimosul Rock'nIasi...(pe atunci un simplu roacker betiv...).

Un mare mare nationalist si el,un bun ganditor,mai ales un om foarte hotarat in orice decizie luata si gandita destul de bine.

Sederea sa in frumosul dar murdarul ora Suceava a fost destul de lunga cu mici peripetii pe la muntii nostri din partea Bucovinei recte zona Voronet.

Vizita sa a trecut si pe la cetatea de scaun a Sucevei,oare s-o fi bucurand Stefan -Voda de cat cancer de  prostie e la noi in tara dar mai ales in scumpa lui Bucovina si Moldova???....nu prea cred.

Si asa s-a terminat i vizita bunului meu prieten ramanand saracu cu un gust amar de cata mizerie si prostime poate exista si in orasul asta...dar mai multe despre ,,scumpul'' nost oras,voi vorbi in urmatorul articol unde voi posta si cateva imagini despre o realitate cruda.....

4 comentarii:

  1. Salut!
    O intrebare: prietenul tau, care s-a "plimbat" prin Cluj, pe la Universitati, e Valsan? Adica cel din poza? In caz ca da, el nu vine dintr-un oras de pe langa Dunare...Barladul nu a fost niciodata oras la Dunare sau aproape de ea. Daca ma insel asupra amicului "plimbaret", scuza-ma ca m-am bagat in seama...Poate e intr-adevar alta persoana si nu Lucian.
    In rest, numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Băi pletos... ţi-am mai zis cu geografia asta (mama ei de geografie!).
    Bârladul e lângă Prut... of of... măi măi.
    Hai salut \m/

    RăspundețiȘtergere
  3. imi cer scuze draga cititorule si am facut modificarea de riguare......

    RăspundețiȘtergere