miercuri, 23 decembrie 2009

MINISTRUL CULTURII SI A PATRIMONIULUI NATIONAL UN UNGUR???!!???!!!!!!!

Va dati seama dragi romani ce muie ne-am luat ca neam de la domnul presedinte Traian Basescu si
cat de tampit a putut sa fie,desemnand un ungur MINISTRUL CULTURII SI PATRIMONIULUI NATIONAL ROMANESC??........Practic nu sa schimbat nimic in tara cu noile alegeri....acelasi presedinte si acelasi guvern de tot rahatu.
Tot ce pot sa va zic e ca nici unu dintre canditati nu era prea breaz...dar din toti pezevenchii trebuia sa iasa unu singur care si acela o sa urmeze aceleasi interese(propii) si sa-si tina cat de mult se poate vestitul ,,ciolan'' pentru sine.Cum sa nus-i faca ungurii de cap in tarisoara asta plina de traditie romaneasca,daca li se permite sa faca faca ce vor si mai nou sa detina cheia Ministerului Cultelor si a Patrimoniului Romanesc??.......e jale cu ,,J" fratilor,dar cum nu ia nimeni atitudine sau numarul celor care fac asta este mult prea scazut,scumpa noastra tarisoara o sa ajunga un fel de doua feluri format din multitudinea de minoritati de pe tot mapamondul.
Veniti fratilor...doar Romania e curva tuturor pe gratis, care cine si-a ,,bagat-o'' in ea a lasat ceva in urma plin de Jeg si amaraciune.......
Cam scurt articolu asta dragi citittori dar va mai reamintesc inca odata:
FACETI CEVA CAT MAI E DE FACUT ,MACAR VOI DACA CALOR DE SUS NU LE PASA DE VOI!!!!

4 comentarii:

  1. Ai uitat cât de probăsescian erai? Ce-ai votat asta să ai!
    Dacă Geoană era preşedinte, ar fi avut majoritate cu PNL şi astăzi nu mai vedeam asemenea hidoşenii!
    Mă abţin să-ţi vorbesc urât dar îţi reamintesc că te-am prevenit despre băsel!
    Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am votat cu basescu, dar de as fi stiut, mi-as fi anulat votul ...

    *villo ... am avut de ales dintre 2 oameni jalnici, oricare ar fi fost alegerea noi pierdeam!

    RăspundețiȘtergere
  3. ar fi tare frumos sa ne cumpere americanii, si peste 20 de ani sa ma intrebe cineba pe strada "ce a fost romania?" si eu sa raspund "un vis urat!!"
    ma f*t in ea tara de cacat

    RăspundețiȘtergere
  4. john,noi am trait intr-un vis urat de la comunism incoace si inca o va duce mult....asta e...pacat k e faina tara asta din punct de vedere turistic....

    RăspundețiȘtergere